زندگی شیرین است!!!

زندگی شیرین است!!!

مطالب قدیمی و جدید دنیا
زندگی شیرین است!!!

زندگی شیرین است!!!

مطالب قدیمی و جدید دنیا

اسکناس: اسکناس دوران پهلوی

به نام او

سلامی دوباره،
اینبار عکس یک اسکناس 10 تومانی دیگر را برایتان گذاشته ام.

اطلاعات و عکس درادامه مطلب...

 در این عکس شما پالایشگاه آبادان را می بینید

امید وارم خوشتان بیاید....

دوستدار شما، علی

نظرات 1 + ارسال نظر
paradise یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:31 http://book-man.blogsky.com

سلام
متشکر سر زدی وبلاگم
درباره کتابها من مشکلی ندارم فقط اگه منبع اعلام کنی اون هم یکبار کفایت میکنه نه برای هر کتاب

مرسی ولی بیشتر اینا رو خودم درست میکنم برای این گفتم که اگه روزی به بی پستی خوردم بدونم تو پشتمی بازم مرسی به وبلاگ من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد