زندگی شیرین است!!!

زندگی شیرین است!!!

مطالب قدیمی و جدید دنیا
زندگی شیرین است!!!

زندگی شیرین است!!!

مطالب قدیمی و جدید دنیا

سکه: سکه ی اولین سالگرد پیروزی انقلاب


به نام او

سلامی دوباره به یاران همیشگی.
همونطور که بهتون قول داده بودم، اینبار براتون عکس سکه ای مربوط به سال 1358 در آستانه دفاع مقدس را گذاشتم. این عکس به مناسبت اولین سالگرد پیروزی انقلاب منتشر شد.
البته یک ابهام برای من پیش آمده. اگر دقت کنید، می بینید که روی سکه عکسی از سه گل لاله است. اگر میدانید چرا سه تا، به من هم بگویید. منظور من این است که چرا یک گل لاله به مناسبت اولین سالگرد قرار نداده اند؟؟؟؟ با تشکر
(ببخشید که سکه کمی کج و ضربه دیده است
J)

دوستدار شما، علی

نظرات 1 + ارسال نظر
فرید یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 16:06

یه سوال، این سکه رو میفروشی؟؟؟؟
لطفا جواب بده.

نه. آخه یدونه بیش تر ندارم. می خوام نگه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد